Dziecko LIFESTYLE

Wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki ENDO

Wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki ENDO
Rozglądajmy się dookoła, aby zauważyć tych którzy nas potrzebują!- wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki

Data publikacji: 2017-07-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki ENDO
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE

Rozglądajmy się dookoła, aby zauważyć tych którzy nas potrzebują!- wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki ENDO.

Wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki ENDO Dziecko, LIFESTYLE - Rozglądajmy się dookoła, aby zauważyć tych którzy nas potrzebują!- wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki ENDO.

Rozglądajmy się dookoła, aby zauważyć tych którzy nas potrzebują!- wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki ENDO.

Dlaczego marka Endo zaangażowała się w pomoc najmłodszym potrzebującym?

Endo to marka o dzieciach i dla dzieci. Tworzymy z pasją ubranka dla najmłodszych, dlatego  dziecko jest zawsze w centrum naszej uwagi i staramy się widzieć więcej niż czubek własnego nosa! Pomoc dzieciom dla których los jest wyjątkowo niesprawiedliwy to nasz obowiązek! Jeśli nasza praca i działanie wywołują uśmiech na ich buziach to już wielka nagroda, ale musimy pamiętać, że rehabilitacja tych dzieci to długi i kosztowny proces.

Dlaczego akurat Fundacja Spełnionych Marzeń?

Ponieważ jest bardzo autentyczna i naturalna w swoich działaniach. Wszyscy wiedzą dlaczego powstała ( jej założyciele stracili synka po długiej walce z chorobą nowotworową) i jak blisko chorych dzieci są jej założyciele! Codziennie i 24/dobę !

Jakie działania prowadzi ENDO w ramach współpracy z Fundacją?

Dbamy o edukacje artystyczną i estetyczną naszych małych klientów. Endo to świetne jakościowo ubranka dla dzieci z niebanalnymi grafikami i tekstami znanych artystów, chętnie wybierane przez rodziców. Stąd pomysł aby wykorzystać ten potencjał i podzielić się nim z potrzebującymi. Zasada akcji „Odkrywamy Talenty” jest prosta – zapraszamy do współpracy Gwiazdy, które wymyślają hasła lub rysują, następnie Endo produkuje koszulki z tą grafiką i sprzedaje – a cały zysk przekazuje Fundacji Spełnionych Marzeń! W ostatniej edycji z Magdaleną Różczką zebraliśmy blisko 100 tys. zł.

Z kim współpracowaliście do tej pory?

Dotychczas pracowaliśmy z Szymonem Majewskim, Kayah, Przemkiem Saletą oraz Magdaleną Różczką . I my jeszcze wiele pomysłów …

Co wyróżnia markę ENDO na tle innych firm produkujących ubranka dziecięce?

A to już wiesz?  Rajdowe Lato w Mieście 2018

Endo, jako pierwsze (i przez długi czas jedyne) w Polsce ozdabiało swoje produkty napisami w języku polskim. Endo bawi się w gry słowne i wierszyki, które wraz z rysunkami artystów tworzą niepowtarzalną stylistykę marki. Puszczamy oko zarówno do naszych małych oraz tych dużych klientów. Oprócz wygody i funkcjonalności, dziecięce ubranka mogą być po prostu…”cudownym zjawiskiem”, jak wszystko, co tworzone jest z pasją i miłością. W Endo stawiamy na oryginalne rysunki polskich artystów, jak Monika Hanulak, Agata Dudek, Jan Młodożeniec czy m.in Elżbieta Wasiuczyńska.

Jakie są Wasze kolejne plany? Jak nasi czytelnicy mogą wesprzeć akcję „Razem Możemy Więcej” w tym pomoc?

W tym roku rusza kolejna edycja z Magdaleną Różczką! Mamy nadzieję pobić zeszłoroczny rekord 100 tys. Zł, aby jeszcze więcej dzieci mogło wyjechać na turnusy rehabilitacyjne, organizowane przez Fundację Spełnionych Marzeń. To naprawdę dla nich bardzo ważne! Każdy z nas może pomóc kupując koszulki w różnych rozmiarach dla całej rodziny (od niemowlęcego body, przez t-shirty dla chłopców i dziewczynek, po wersje damskie i męskie) z limitowanej edycji "Razem możemy więcej". Autorką tego hasła jest właśnie Magdalena Rożczka, zaś grafikę przygotowała Aga Zawada-Cwalina. Koszulki w regularnej sprzedaży pojawią się już w sierpniu 2017 na www.endo.pl. Zachęcamy wszystkich czytelników do zakupu koszulek oraz oczywiście artystów i gwiazdy do pomagania i współpracy z ENDO. Rozglądajmy się dookoła, aby zauważyć tych którzy nas potrzebują!

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki ENDO Dziecko, LIFESTYLE - Rozglądajmy się dookoła, aby zauważyć tych którzy nas potrzebują!- wywiad z Anetą Kołaszewską, właścicielką marki ENDO.
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy