Każda mama karmiąca dziecko mlekiem modyfikowanym wie, jak szybko kończy się opakowanie takiego mleka. Zazwyczaj kupuje od razu kilka puszek, aby zaoszczędzić czas, który zamiast na zakupy może poświęcić swojej rodzinie. W odpowiedzi na potrzeby polskich mam Nestlé Nutrition poszerza portfolio mleka NAN Active 1, NAN Active 2 i NAN Active 3 o duże formaty!
Od kwietnia mleko NAN Active 1 dostępne jest także w opakowaniu 900-gramowym, a NAN Active 2 i NAN Active 3 pojawią się w puszkach o pojemności 800 gramów. Teraz każda mama może od razu kupić większą ilość ulubionego mleka jej pociechy.
NAN Active to mleko modyfikowane najwyższej jakości, które wspomaga prawidłowy rozwój fizyczny i psychiczny niemowlęcia. Zawiera wyjątkową kompozycję składników: OPTI PRO – białka doskonałej jakości potrzebnego do budowy komórek organizmu, probiotyków BIFIDUS – wspierających odporność oraz LCPUFA – kwasów tłuszczowych, wpomagających rozwoj mózgu i wzroku malca. Ponadto NAN Active jest wzbogacony w komplet 13 witamin oraz składniki mineralne niezbędne do harmonijnego rozwoju.
Nowy format mleka NAN Active to nie tylko oszczędność czasu, ale i stosunkowo mniejszy wydatek Cena większego opakowania jest niższa niż suma kosztów zakupu kilku mniejszych puszek.
Sugerowana cena dużego opakowania mleka NAN Active 1, NAN Active 2 i NAN Active 3 to ok. 37 zł.
Na tyłach opakowań mleka NAN Active umieszczony jest KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu .
Wprowadzenie nowych formatów mleka NAN Active będzie wspierane kampanią telewizyjną dla marki NAN prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych oraz kampanią prasową w prasie dla rodziców oraz w magazynach kobiecych. Ponadto planowane są działania reklamowe prowadzone w Internecie. Reklamę telewizyjną oraz prasową przygotowała agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.
dostarczył infoWire.pl