Dziecko LIFESTYLE

Ruszyła kampania Gerber Organic – Pan Organic w roli głównej

Ruszyła kampania Gerber Organic – Pan Organic w roli głównej
W grudniu na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła zaskakująca kampania promująca nową linię. Zaskakująca, bo jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani

Data publikacji: 2018-02-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania Gerber Organic – Pan Organic w roli głównej
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE

W grudniu na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła zaskakująca kampania promująca nową linię. Zaskakująca, bo jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani dziecko.

Ruszyła kampania Gerber Organic - Pan Organic w roli głównej Dziecko, LIFESTYLE - W grudniu na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła zaskakująca kampania promująca nową linię. Zaskakująca, bo jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani dziecko.

Ekologiczne dania dla niemowląt i  małych dzieci Gerber Organic

Polacy na zakupach coraz chętniej wypełniają koszyk produktami ekologicznymi, wśród których prym zdecydowanie wiedzie żywność. Doceniają jej niski stopień przetworzenia i  wysokie walory zdrowotne oraz fakt, że przy jej produkcji dużą wagę przykłada się do ochrony środowiska. Z  roku na rok częściej wracają więc do domu z  ekologiczną marchewką, jabłkiem, jajami czy mięsem. A  ponieważ każdy rodzic chce zapewnić swojemu dziecku to, co najlepsze, coraz bardziej poszukiwana jest także żywność dla niemowląt i  małych dzieci stworzona na bazie ekologicznych składników. Odpowiadając na tę potrzebę w  ostatnim czasie 11  takich właśnie produktów wprowadziła do swojej oferty marka Gerber. Na nową linię Gerber Organic składają się:

4  kompozycje warzywne, zawierające rzadko dotychczas obecne w  daniach dla dzieci składniki, jak burak czy słodki ziemniak (batat);
4  kompozycje owocowe, z których każda  składa się z  2  lub 3  dobrze znanych owoców;
3  jednoskładnikowe przeciery owocowe w tubkach.

 

Zaskakująca kampania produktów Gerber Organic

Właśnie ruszyła kampania promująca nowe produkty Gerber. Jej głównym bohaterem, inaczej niż w  przypadku większości produktów dla niemowląt i  małych dzieci, wcale nie jest maluch ani jego rodzice, a  Pan Organic – rolnik uprawiający ziemię zgodnie z  zasadami rolnictwa ekologicznego, a właściwie  uzyskane dzięki jego wysiłkom ekologiczne warzywa i  owoce.

Animacja w  schematyczny sposób pokazuje, jak powstają produkty ekologiczne, dzięki czemu widz ma możliwość towarzyszenia im w  drodze od pola do stołu. Najpierw obserwuje surowce, które, dzięki ograniczeniu do minimum czynności ingerujących w  ich wzrost, mogły rozwijać się we własnym tempie. Później przychodzi czas na procesy przetwarzania, które mają na celu maksymalne ograniczenie strat cennych składników, naturalnie zawartych w  warzywach i  owocach, i,  wreszcie, na gotowy produkt, wyróżniający się certyfikatem ekologicznym i  symbolem zielonego listka obecnym na opakowaniu.

A to już wiesz?  Smok na zamku w Porcie Łódź

Nietypowy jest nie tylko bohater, ale także forma nagrania – zabawną rymowankę oparto na popularnym utworze, który każdy chyba zna z  dzieciństwa – Old McDonald had a farm (Stary Donald farmę miał). Dzięki temu piosenka niezwykle łatwo wpada w  ucho dużych i  małych i  trudno przestać ją nucić.

 

Strona edukacyjna Gerber Organic

Kilkunastosekundowa animacja ma zainteresować widzów zagadnieniem rolnictwa ekologicznego, nie jest w stanie jednak dostarczyć im konkretnej wiedzy na jego temat. Znaleźć ją można na stronie poświęconej linii Gerber Organic. Zawiera ona odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z produkcją ekologiczną – m.in. tłumaczy czym produkty ekologiczne różnią się od tych pochodzących z  tradycyjnych upraw, jakie zasady obowiązują podczas ekologicznej uprawy roślin i  ich przetwarzania oraz jak rozpoznać prawdziwie ekologiczny produkt. Wkrótce strona będzie poszerzana o  kolejne funkcjonalności.

Jeszcze bardziej szczegółowe informacje, przydatne dla osób szczególnie zainteresowanych tematem rolnictwa ekologicznego znaleźć można na stronie firmy.

 

Szczegółowych informacji udziela

Ewelina Bancerz-Poźniak

Specjalista ds. Rozwoju Komunikacji Marek

Nestlé Nutrition

tel. +48 660 630 290

e-mail: [email protected]

 

Ważne informacje dla matek:

Karmienie piersią jest najlepszym sposobem żywienia niemowlęcia, gdyż mleko matki zapewnia idealnie zbilansowaną dietę, chroni przed chorobami oraz dostarcza wielu innych korzyści, zarówno dla dziecka, jak i  mamy. Przed podjęciem decyzji dotyczącej karmienia malucha porozmawiaj z  lekarzem lub położną. Wskazówki specjalistów pomogą Ci odpowiednio przygotować się do karmienia piersią oraz utrzymać laktację. Jeśli zdecydujesz się karmić piersią, zadbaj, by Twoja dieta była zdrowa i  prawidłowo zbilansowana. Mleko modyfikowane zostało stworzone by zastąpić mleko matki w  sytuacji, kiedy zdecyduje ona o  zaprzestaniu karmienia piersią, bądź z  jakichś przyczyn karmienie piersią nie jest możliwe. Pamiętaj, że decyzja o  zaprzestaniu karmienia piersią lub wprowadzeniu częściowego dokarmiania butelką ograniczy ilość wytwarzanego pokarmu. Jeśli z  jakichkolwiek powodów zdecydujesz o  zaprzestaniu karmienia piersią, pamiętaj, że taką decyzję trudno odwrócić. Zanim zaczniesz używać mleko modyfikowane, pomyśl o  konsekwencjach socjalnych i  finansowych. Przez wzgląd na zdrowie swojego dziecka, zawsze przestrzegaj zamieszczonych na etykiecie wskazówek producenta dotyczących przygotowania, podawania i  przechowywania mleka modyfikowanego.

A to już wiesz?  Dzień Przedszkolaka w Galerii Zaspa

 

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i  małych dzieci. W  portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, soki i  nektary, dania w  słoiczkach, deserki i  herbatniczki dostępne od wielu lat pod markami NAN OPTIPRO® 2, Gerber, Nestlé i  Bobo Frut. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w  trosce o  żywienie i  zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w  zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i  wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ruszyła kampania Gerber Organic - Pan Organic w roli głównej Dziecko, LIFESTYLE - W grudniu na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła zaskakująca kampania promująca nową linię. Zaskakująca, bo jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani dziecko.
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy