Informacja prasowa
Zduńska Wola, 21 października 2016
Gatta i Czesław Mozil uwiodą kobiety tej jesieni –
relacja z premiery filmu „Szkoła uwodzenia Czesława M.”
20 października w kinie Cinema City Sadyba w Warszawie odbyła się uroczysta premiera komedii „Szkoła uwodzenia Czesława M.”, w której Czesław Mozil zadebiutował na wielkim ekranie jako pierwszoplanowy aktor. Podczas tego wyjątkowego wieczoru filmowego gości uwodziła także marka Gatta, która została partnerem filmu. Widzowie pokazu specjalnego podczas projekcji mogli zobaczyć m.in. tytułowego Czesława M. buszującego w salonie… z damską bielizną marki Gatta.
20 października fani dobrego kina komediowego i talentu Czesława Mozila spotkali się w Warszawie podczas uroczystej premiery filmu. Na specjalnym pokazie nie mogło zabraknąć odtwórców głównych ról m.in. Czesława Mozila, Jakuba Kamieńskiego, Sławomira Packa, Agaty Pruchniewskiej, Anny Smołowik czy Lucyny Malec.
„Gatta od lat patronuje kobiecym filmom – tym razem nasza marka poszła o krok dalej. Została partnerem wyjątkowej polskiej produkcji filmowej – komedii o mężczyznach nie tylko dla kobiet, czyli »Szkoły uwodzenia Czesława M.«” – komentuje Anna Gołębicka, doradca Zarządu ds. marketingu i strategii Gatta. „Poprzez ten film, Gatta wraz z jego twórcami przypomina kobietom, że mężczyźni są w stanie robić naprawdę dziwne rzeczy, by zdobyć ich uwagę oraz pokazuje, że prawdziwy mężczyzna nie boi się salonów z damską bielizną” – dodaje z uśmiechem Anna Gołębicka.
Podczas premiery uwagę gości zwróciły także trzy eteryczne modelki, które zaprezentowały się w niezwykle uwodzicielskim stroju – ubrane były bowiem w bieliznę z najnowszej kolekcji Gatty CITYLIGHTS DREAMS na sezon jesień-zima 2016/2017.
„Najnowsza odsłona bielizny Gatta Intimate to kobiece i sensualne propozycje, które zachwycają stylem – uwodzą delikatnymi koronkami i tiulami oraz zdobieniami. To propozycja dla kobiet, które szukają połączenia wygody z kobiecością” – mówi Małgorzata Barton, odpowiedzialna za markę Gatta. „Nasz kolekcja CITYLIGHTS DREAM idealnie wpisała się w tematykę tego wyjątkowego wieczoru filmowego, udowadniając jak ważnym elementem sztuki uwodzenia jest zmysłowa bielizna” – dodaje.
Na premierze nie zabrakło znanych postaci z polskiego show biznesu – specjalny pokaz filmu obejrzeli m.in. Anna Cieślak, Karolina Korwin-Piotrkowska, Klaudia Halejcio, Maria Niklińska, Anna Oberc, Wojtek Łozowski (Łozo) oraz Krzysztof Materna.
Od 21 października film „Szkoła uwodzenia Czesława M.” można obejrzeć w większości polskich kin. Zwiastun komedii dostępny jest tutaj:
Dodatkowe informacje:
Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie m.in. w Chinach, we Włoszech, a nawet w takich krajach jak Australia.
Obecnie produkty marki Gatta to:
Rajstopy:
• Gatta Classic – szeroka kolekcja klasycznych modeli rajstop i pończoch;
• Gatta Trendy – sezonowe kolekcje rajstop, pończoch i skarpet; kolekcja bogata we wzory i różnorodne motywy, np. kwiatowe, geometryczne, zgodnie z obowiązującymi trendami;
• Gatta Funkcja – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które pełnią określone funkcje. Dzięki zastosowaniu specjalnych technologii w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży;
• Gatta Medicare – kolekcja rajstop paramedycznych, przeciwżylakowych i uciskowych;
• Gatta Mamma – rajstopy i bielizna idealnie przystosowane do potrzeb przyszłych mam;
• Gatta Baby – kolekcja stworzona z myślą o najmłodszych: bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
Bielizna i odzież:
• Gatta Intimate – kolekcja ekskluzywnej bielizny gorseteryjnej, o wyrafinowanym wzornictwie, wprowadzającej unikalne funkcje, jak na przykład pierwszy na rynku biustonosz double push up
• Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o doskonałym wyglądzie i dobrym samopoczuciu kobiet. Podzielona na linie basic – odzież stworzona przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych oraz trendy – sezonowe kolekcje ubrań zaprojektowanych zgodnie z najmodniejszymi tendencjami;
• Gatta Shapewear – bielizna funkcjonalna, modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
• Gatta Active – odzież sportowa o wyjątkowych właściwościach termicznych, adresowana do osób aktywnych fizycznie;
Więcej informacji o firmie na www.gatta.pl