Wiadomości branżowe

PRODUKTY GERBER KUCHNIA POLSKA ZDOBYŁY ZŁOTĄ PERŁĘ FMCG!

13 czerwca br. poznaliśmy zwycięzców 7. edycji konkursu Perły Rynku FMCG, organizowanego przez magazyn ?Wiadomości Handlowe?. W kategorii ?Żywnościowe produkty dla dzieci do lat 3? bezkonkurencyjne okazały się posiłki Gerber Kuchnia Polska.

Złotą Perłą Rynku FMCG 2013 wyróżnione zostały posiłki z linii Gerber Kuchnia Polska, zainspirowanej tradycyjnymi, polskimi recepturami. Statuetkę odebrała Anna Kwiecień, Product Manager. ? Wprowadziliśmy linię Gerber Kuchnia Polska, aby nawet najmłodsze dzieci mogły poznawać klasyczne smaki rodzimej kuchni, które wszyscy znamy z dzieciństwa. Cieszę się, że nasze starania doceniają nie tylko konsumenci, ale także środowisko branżowe  ? mówi Anna Kwiecień. To nie jedyne wyróżnienie dla Gerber Kuchnia Polska. Linia wygrała także konkurs Superprodukt ?Mam Dziecko? w kategorii ?Obiadki?.

Perły Rynku FMCG to największy plebiscyt, w którym zwycięzców wybierają detaliści. W tym roku wyróżnienie w kategorii ?Żywnościowe produkty dla dzieci do lat 3? otrzymaliśmy także za Kaszki Nestlé mleczno-pszenne z jogurtem.

 

Kontakt dla prasy:
Partner of Promotion
Aleksandra Głuchowska
Senior Account Executive
tel: 22 858 74 58 wew. 20
[email protected]

 

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył
A to już wiesz?  Nestlé partnerem akcji edukacyjnej ?Zdrowy Start?, czyli żywieniowej metamorfozy polskich rodzin

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy