13 czerwca br. poznaliśmy zwycięzców 7. edycji konkursu Perły Rynku FMCG, organizowanego przez magazyn ?Wiadomości Handlowe?. W kategorii ?Żywnościowe produkty dla dzieci do lat 3? bezkonkurencyjne okazały się posiłki Gerber Kuchnia Polska.
Złotą Perłą Rynku FMCG 2013 wyróżnione zostały posiłki z linii Gerber Kuchnia Polska, zainspirowanej tradycyjnymi, polskimi recepturami. Statuetkę odebrała Anna Kwiecień, Product Manager. ? Wprowadziliśmy linię Gerber Kuchnia Polska, aby nawet najmłodsze dzieci mogły poznawać klasyczne smaki rodzimej kuchni, które wszyscy znamy z dzieciństwa. Cieszę się, że nasze starania doceniają nie tylko konsumenci, ale także środowisko branżowe ? mówi Anna Kwiecień. To nie jedyne wyróżnienie dla Gerber Kuchnia Polska. Linia wygrała także konkurs Superprodukt ?Mam Dziecko? w kategorii ?Obiadki?.
Perły Rynku FMCG to największy plebiscyt, w którym zwycięzców wybierają detaliści. W tym roku wyróżnienie w kategorii ?Żywnościowe produkty dla dzieci do lat 3? otrzymaliśmy także za Kaszki Nestlé mleczno-pszenne z jogurtem.
Kontakt dla prasy:
Partner of Promotion
Aleksandra Głuchowska
Senior Account Executive
tel: 22 858 74 58 wew. 20
[email protected]
dostarczył infoWire.pl