Data publikacji: 2016-07-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa marka debiutuje w Agorze Bytom
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE
Pierwszy salon z zabawkami A KUKU wzmocnił ofertę Agory Bytom. Jego wyróżnikiem jest profesjonalne doradztwo, a także strefy z wygodnym podziałem tematycznym.
A KUKU proponuje zabawki dla dzieci do 12. roku życia. Oferta odpowiada na potrzeby klientów, którzy stawiają na wysoką jakość produktów oraz obsługi. Eksperci w fachowy sposób pomogą wybrać zabawkę na każdą okazję, a autorski koncept, którego podstawą jest nowoczesny design i dedykowane strefy produktowe, ułatwia zakupy i uatrakcyjnia pobyt w sklepie.
– Początkujące marki coraz chętniej lokalizują swoje sklepy w galeriach handlowych. To dla nich gwarancja dotarcia do większego kręgu odbiorców i szansa na zwiększenie rozpoznawalności. Prężny rozwój sprawia, że Agora Bytom jest naturalnym wyborem do ulokowania swojej działalności. Cieszymy się, że możemy przy tym spełniać potrzeby naszych klientów – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.
A KUKU znajduje się na poziomie +1, naprzeciwko sklepu Carry. Zajmuje powierzchnię 245 mkw. Stałym elementem działalności nowej marki będzie program lojalnościowy, w ramach którego klienci otrzymają rabaty i prezenty. W przyszłości A KUKU planuje uruchomić sprzedaż internetową. Chce także otwierać kolejne sklepy.
Agora Bytom to multigaleria w centrum Bytomia. Na prawie 57 tys. mkw. mieści się ponad 100 sklepów oraz punktów usługowych, klub fitness, centrum rozrywki, kino, galeria sztuki i sala widowiskowa. Tylko ostatnim czasie w Agorze Bytom salony otworzyło tu wiele wyczekiwanych marek, między innymi Wólczanka, Kubenz, Big Baba Cupcakes, Decorland, Hebe, Bookszpan, Time Trend oraz Rainbow Tours. Właścicielem obiektu jest norweska spółka Borgestad ASA, a zarządzaniem galerią zajmuje się spółka Idea Property & Asset Management.
http://agorabytom.pl/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE