Data publikacji: 2018-05-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs ZOBACZ LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ – DZIEŃ DZIECKA dla podopiecznych domów dziecka
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE
Grupa Essilor wraz z Fundacją Przyjaciółka zapraszają podopiecznych domu dziecka z całej Polski do udziału w konkursie "Zobacz Lepszą Przyszłość – Dzień Dziecka". Zgłoszenia są przyjmowane do 20 maja br.
Grupa Essilor po raz kolejny angażuje się w akcje charytatywne i pomoc najmłodszym. W ramach programu Zobacz Lepszą Przyszłość wraz z Fundacją Przyjaciółka zaprasza placówki opiekuńczo-wychowawcze z całej Polski do udziału w konkursie. Podopieczni ze zwycięskiej placówki spełnią jedno ze swoich marzeń dzięki nagrodzie głównej w wys. 2000 zł na dowolny, wybrany przez siebie cel. Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 20 maja 2018 r.
Aby wziąć udział w konkursie, należy przedstawić projekt, który uczestnicy chcieliby zrealizować w swojej placówce. Podopieczni mają okazję wykazać się w projekcie ogromną kreatywnością. Praca nad nowym pomysłem da okazję nie tylko do integracji, ale i wspaniałej zabawy. Wszyscy, którzy chcą wziąć udział w konkursie, powinni nakręcić krótki film, nie dłuższy niż 60 sekund i pokazać, jaki pomysł chcą zrealizować dzięki wygranej kwocie 2000 złotych. Tym samym podopieczni mają okazję do przekonania oceniających, dlaczego to właśnie ich projekt powinien wygrać nagrodę główną.
Mirosław Nowak, Country VP Grupy Essilor na Polskę i kraje bałtyckie potwierdził, jak dla wychowanków domów dziecka jest ważna integracja oraz wspólne działania:
"Większość z nas nie jest w stanie zrozumieć, co czuje dziecko, które wychowuje się bez swoich rodziców i najbliższych członków rodziny. Samotność i poczucie porzucenia przez najbliższe osoby, które powinny kochać bezwarunkowo, to jedne z najgorszych uczuć, jakich może doświadczyć człowiek. Podopieczni domów dziecka na szczęście dorastają w otoczeniu rówieśników i wspaniałych opiekunów, którzy są dla nich jak rodzina. Te bolesne doświadczenia są rekompensowane domową atmosferą i prawdziwą opieką, która jest niezbędna przy prawidłowym rozwoju.
W ramach akcji Zobacz Lepszą Przyszłość Grupa Essilor wraz z Fundacją Przyjaciółka organizuje konkurs, w którym podopieczni domów dziecka z całego kraju będą mogli połączyć swoje siły i przygotować projekty, które pobudzą ich wyobraźnię i kreatywność. Tuż przed Dniem Dziecka nagrodzimy najbardziej kreatywnych młodych twórców. "
Rodzinne środowisko to bezsprzecznie najlepsze i najzdrowsze miejsce dla rozwoju dziecka. Tylko w takich warunkach wychowankowie ośrodków opiekuńczo-wychowaczych są w stanie nabywać swoje doświadczenia emocjonalne i społeczne, które mają wpływ na odpowiednie kształtowanie ich osobowości. Dla dzieci z domów dziecka, które nie mają rodziców, rówieśnicy i opiekunowie z ośrodków są najbliższymi osobami zastępującymi rodzinę.
Konkurs „Zobacz Lepszą Przyszłość – Dzień Dziecka” daje możliwość integracji. Dzięki przygotowaniu wspólnego projektu i możliwości jego zrealizowania, dzieci i młodzież chętnie się angażują. Kreatywność, jaką wykazują podopieczni podczas tworzenia nowatorskich projektów, umożliwia spełnianie ich marzeń i realizowanie wyznaczonych celów. Jest to również świetna okazja do rozwijania swoich pasji i zainteresowań.
Chętni do wzięcia udziału w konkursie mogą zgłaszać się w terminie do 20 maja br. na stronie http://www.fundacja.przyjaciolka.pl/szukam-pomocy/zobacz-lepsza-przyszlosc-dzien-dziecka/ za pomocą elektronicznego formularza. Komisja konkursu oprócz nagrody głównej dla zwycięzcy w wysokości 2000 zł przyzna dodatkowo dwa wyróżnienia w kwocie 1000 zł każde.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 29 maja 2018 roku.
Grupa Essilor to światowy lider w branży optycznej działający w ponad 100 krajach na 5 kontynentach. W Polsce składa się z firm: Essilor Polonia Sp. z o.o., JZO S.A. JAI KUDO Polska Sp. z o.o. oraz Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o. Główną misją Grupy Essilor, realizowaną na co dzień, jest „poprawa jakości życia poprzez poprawę widzenia”. Szeroko zakrojone działania dobroczynne, innowacyjność oraz zaangażowanie w rozwój branży potwierdzają, że zdrowie i dobre widzenie są dla Grupy wytycznymi do działania.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE