Data publikacji: 2020-06-08, 10:00
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Henkel Polska wspiera grupy zawodowe dotknięte przez pandemię COVID-19
Kategoria: BIZNES, Zdrowie,
Henkel Polska łączy siły z partnerami, by pomóc zminimalizować wpływ pandemii na funkcjonowanie różnych grup zawodowych. Środki czystości i higieny osobistej trafią do kierowców i pracowników szpitalnych oddziałów ratunkowych.
Pandemia dotknęła wiele grup zawodowych. Są wśród nich między innymi pracownicy personelu medycznego, stojący na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem, a także kierowcy ciężarówek, którzy transportują najpotrzebniejsze produkty.
Chcąc pomóc w rozwiązaniu ich problemów, Henkel Polska połączył siły z innymi uznanymi markami. We współpracy z Volvo Trucks Polska przygotowanych zostało 1,5 tys. zestawów zawierających kosmetyki do higieny osobistej marek Nature Box i Fa oraz środki do prania marki Persil. Zestawy trafiają do kierowców, którzy odwiedzają stacje serwisowe Volvo Trucks Polska. Henkel przyłączył się także do akcji #BoschwPogotowiu, w ramach której firma BSH przekazuje sprzęt AGD marki Bosch o wartości 1 mln zł, w tym pralki i pralko-suszarki szpitalom, SORom i stacjom ratownictwa medycznego. Persil przekaże środki do prania ponad 200 placówkom medycznym, zapewniając wsparcie ok. 7 000 ratowników, lekarzy i pielęgniarek. Przekazanych środków czystości Persil wystarczy na 80 000 prań, co pozwoli zadbać o czystość ubrań medyków przez 3 miesiące.
Uważam, że w dobie COVID-19 jedne z najważniejszych rzeczy to solidarność i współpraca. Cieszę się więc, że mogliśmy połączyć siły z Volvo Trucks i Boschem i w tych dwóch akcjach przyczyniać się do pomocy tym, którzy albo są na pierwszej linii walki z wirusem, albo są narażeni na zachorowanie, gdyż nie mogą, jak inni, wykonywać swojej pracy zdalnie. Ważne jest to, że poprzez nasze działania możemy mieć realny wpływ na polepszenie warunków ich funkcjonowania w tej trudnej rzeczywistości – powiedział Krzysztof Brabander, Senior Brand Manager Laundry & Home Care w Henkel Polska.
Pandemia koronawirusa to duże wyzwanie dla branży. Każdego dnia setki kierowców wyjeżdżają w trasę, także po Europie. Tłumią obawy o swoje zdrowie i lęk o rodzinę. Unikają kontaktów, izolują się, nie wychodzą z samochodów. Pracują mimo niepewności i strachu przed nadchodzącym kryzysem. Te drobne gesty to nasze podziękowanie za ich odwagę i obowiązkowość, która – mimo wszystkich tych przeciwności – każdego dnia każe im stawić się w bazie – mówi Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że naszym medykom należy się teraz każde możliwe wsparcie. Zaczęło się od pomysłu i przekazania kilku zestawów pralek i suszarek do szpitali zakaźnych i stacji ratownictwa medycznego. Szybko dotarły do nas informacje, że zapotrzebowanie na nasze urządzenia jest o wiele większe. Lekarze, pielęgniarki i ratownicy zaczęli zgłaszać się do nas lawinowo. Nie mogliśmy pozostawić ich próśb bez odpowiedzi. Nasza firma postanowiła przeznaczyć na ten cel część budżetu marketingowego* – mówi Hanna Stajuda, Dyrektor Działu Komunikacji w BSH.
*Pula przeznaczona na akcję jest ograniczona
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: