Data publikacji: 2019-08-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Extra Szkolna Stołówka” – rusza 3. edycja programu marki Delma
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE
Od 19 sierpnia trwa 3. edycja ogólnopolskiego programu „Extra Szkolna Stołówka”, którego inicjatorem jest marka Delma.
Od 19 sierpnia trwa 3. edycja ogólnopolskiego programu „Extra Szkolna Stołówka”, którego inicjatorem jest marka Delma. Celem programu jest poprawa warunków, w jakich dzieci spożywają posiłki w szkołach. Dzięki akcji marka Delma pomaga realizować ten cel rodzicom i polskim placówkom oświatowym.
Program „Extra Szkolna Stołówka” skierowany jest do szkół podstawowych. Dzięki niemu mają one szansę wygrania remontu stołówki, by miejsce to mogło być estetyczne i funkcjonalne, zapewniając uczniom komfort podczas spożywania posiłków. W czasie trwania programu aż 3 placówki zdobędą 20 000 złotych, które przeznaczą na prace remontowe. Zwycięska szkoła będzie wybierana co 3 tygodnie spośród tych, które zostaną zgłoszone na stronie www.extrastolowki.pl. Co bardzo ważne, każdy z nas może wskazać placówkę, w której powinien odbyć się remont stołówki.
By wziąć udział w aktywacji, należy zakupić dowolny produkt marki Delma, a następnie wejść na stronę www.extrastolowki.pl, zarejestrować paragon, wybrać szkołę, w której naszym zdaniem powinien zostać przeprowadzony remont stołówki, i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Dodatkowo wszyscy biorący udział w akcji codziennie mają szansę na nagrodę pieniężną w wysokości 300 zł na wyprawkę szkolną. Akcja potrwa do 21 października.
„Extra Szkolna Stołówka” już po raz trzeci
Tegoroczna edycja programu „Extra Szkolna Stołówka” to już jego trzecia odsłona. Dotychczas wzięło w nim udział ponad 850 szkół, a wyremontowanych zostało aż 10 szkolnych stołówek.
Realizując program „Extra Szkolna Stołówka”, możemy realnie wpływać na poprawę warunków, w jakich dzieci w polskich szkołach spożywają codzienne posiłki. Wierzymy, że wyremontowana przestrzeń, w której gości atmosfera rodzinnego zasiadania do stołu, sprawia, że uczniowie chętnie w niej przebywają i jedzą. Takie rezultaty potwierdzają 2 dotychczasowe edycje programu marki Delma, mówi Alicja Strójwąs, Category Manager w firmie Upfield.
Regulamin programu znajduje się na www.extrastolowki.pl
Inicjatorem programu jest marka Delma.
Kontakt prasowy:
Joanna Szałasz
specjalista public relations
+48 536 410 824
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE