Data publikacji: 2019-12-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bohaterowie „Niesamowity świat Gumballa” na etykietach produktów Żywiec Zdrój
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE
Bohaterowie serialu „Niesamowity świat Gumballa” od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój dla dzieci.
Niesamowity świat Gumballa jest jedną z najchętniej oglądanych kreskówek na kanale telewizyjnym Cartoon Network, online oraz na YouTube. Zdobyła ona 33 nagrody, w tym prestiżowe BAFTA i Emmy. Bohaterowie tego wyjątkowego serialu od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój® dla dzieci. Produkt dostępny jest w 4 wyjątkowych smakach: YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i odlotowy limonkowy w opakowaniach 500 ml.
Niesamowity świat Gumballa to serial dla dzieci, który w zabawny sposób przedstawia codzienne przygody rodziny Wattersonów. Zaskakująca fabuła, ciekawe postacie, a także unikalny styl łączenia animacji z rzeczywistym obrazem, są bardzo dobrze odbierane przez widzów na całym świecie. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych seriali Cartoon Network, równie popularny online i na YouTube na całym świecie. Kreskówka została wyemitowana po raz pierwszy w 2010 roku i jest skierowana do dzieci w wieku 6-12 lat.
Gumball na opakowaniach Żywiec Zdrój® dla dzieci
Od listopada br. postacie z serialu zagościły na etykietach napojów niegazowanych Żywiec Zdrój® dla dzieci o pojemności 500 ml. Zamieszczone na kolorowych etykietach zabawne nazwy smaków odpowiadają stylistyce serialu i nawiązują do charakteru bohaterów. W ofercie można znaleźć smak YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i odlotowy limonkowy. Warianty smakowe są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają wyłącznie naturalne aromaty. Ich skład oparty na krystalicznej wodzie źródlanej może stanowić alternatywę dla wysokosłodzonych, kolorowych napojów dostępnych w sklepach oraz do domowych syropów do wody z dużą ilością cukru.
Działania promocyjne prowadzone będą od listopada br. do końca lutego 2020. Poza wsparciem w punktach sprzedaży kampania reklamowa będzie realizowana na kanale Cartoon Network oraz w internecie. W przyszłym roku w programie Toony Tube zostanie wyemitowany specjalny odcinek z udziałem marki Żywiec Zdrój.
Niskokaloryczne napoje niegazowe Żywiec Zdrój® dostępne są w opakowaniach o pojemności 500 ml w szerokiej dystrybucji, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,39 zł.
Kontakt prasowy:
Katarzyna Korszeń
Starszy Kierownik Brand PR
tel. (+48) 780 039 754
e-mail: [email protected]
Monika Dobaj
MSL
tel. (+48) 662 248 012
e-mail: [email protected]
O firmie
Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[1] i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce[2]. Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju[3].
Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE – producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywność medyczna (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.
W 12 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym
i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać w „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia”.
[1] 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze – Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.
[2] Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.
[3] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osobyw wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE