INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 14 listopada 2018 r.Większość kobiet spodziewających się dziecka, oczekując na narodziny maleństwa, stara się jak najlepiej przygotować do roli mamy. W tym celu sięga często po poradniki parenti
Jak wychowuje dziecko mama, a jak tata?Stereotypowo przyjmuje się, że rolę dominującą w wychowaniu dziecka odgrywa matka. Nowoczesny model rodziny, często jednak różni się od klasycznego. Coraz więcej osób decyduje się ró
¬¬¬¬Warszawa, dn. 20 sierpnia 2018 r. Baw się latem tak, jak lubisz! Dyskretna ochrona z Tampax Compak PearlWyjazd pod namiot, odpoczynek nad brzegiem morza czy zabawa podczas letnich festiwali? Niezależnie od planów wakacyjn
Informacja prasowaŁódź, 12 października 2017 r.Dieta wegańska to jedna z odmian wegetarianizmu. Wyklucza ona jedzenie mięsa, jak i produktów pochodzenia zwierzęcego np. jajek, mleka. Jednak warto wiedzieć, że wiele dań,
Informacja prasowaWarszawa, 25 sierpnia 2016 r. „Qmam kasze” na koniec lata, czyli jak zatrzymać słońce na dłużejPrawidłowo zbilansowana dieta powinna składać się z 5-6 porcji produktów zbożowych dziennie. Ambasadorka
Informacja prasowaCzy można samodzielnie wyleczyć infekcję intymną?Infekcje intymne to jedna z najczęstszych przyczyn wizyt u ginekologa. W zasadzie każda kobieta doświadczy ich przynajmniej raz w życiu. W nowym, ogólnopolsk
Informacja prasowa: Sedar S.A.Grudzień 2017Kurczak w diecie przyszłej mamyOkres ciąży oraz karmienia to dla każdej kobiety wyjątkowy czas, w trakcie którego zwracamy szczególną uwagę na odpowiednią dietę. To, w jaki spos
Informacja prasowa Warszawa/Brześć Kujawski, 26.04.2018 r.Codzienne obowiązki, stres i brak czasu przyczyniają się do tego, że nasze zimowe, dodatkowe kilog
Warszawa, 9 listopada 2020 r. Gęsina na św. Marcina – gęsie mięso w wydaniu Ewy Wachowicz11 listopada na imieninach Świętego Marcina króluje… gęsina. Aby przybliżyć tradycję spożywania tego szlachetnego mięsa, najpi�
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek