Informacja prasowaPoznań, 17 sierpnia 2016Wakacyjne grillowanie – jakie dodatki warto mieć pod ręką?Piękna pogoda, słońce, wakacje to pełnia sezonu grillowego. Co weekend w niejednym ogródku czuć pieczoną kiełbaskę,
Informacja prasowaPoznań, 5 marca 2018 r.Czym jest niestrawność? To nieprzyjemny stan, któremu towarzyszy ból brzucha lub uczucie pełności po posiłku. Objawy, które mogą występować przy tej dolegliwości to także wzdęci
Informacja prasowaGrajewo, 21 października 2020Kefir, maślanka, zsiadłe mleko – czym się właściwie różnią?Mleczne produkty fermentowane działają zbawiennie na nasze zdrowie, a przy tym pysznie smakują. Są lekkie i syc
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2017 r.Ziemniaki, lubiane przez 80% Polaków, często goszczą na polskich stołach. Z badań zrealizowanych na potrzeby kampanii „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz” wynika, ż
Warszawa, 20 czerwca 2018r. Mamą być, czyli jak zadbać o ciało po ciążyCiąża i macierzyństwo to wyjątkowy czas. Mimo tego wielu kobietom nadal kojarzy się z rozstępami, dodatkową ilością tkanki tł
Informacja prasowaGrajewo, 31 sierpnia 2020Kwaśna czy kremówka – czym różnią się śmietany i którą z nich wybrać?Śmietanka i śmietana są jednymi z najpopularniejszych produktów mlecznych w Polsce. Wykorzystujemy j
Informacja prasowaWarszawa, 18 października 2017 r.Jesień to trudny okres dla wielu z nas – niewiele słońca, deszcz, wiatr i chłód… Częściej niż kiedykolwiek dopada nas też kiepski nastrój i apatia. Jak sobie z nim
Warszawa, 9 listopada 2020 r. Gęsina na św. Marcina – gęsie mięso w wydaniu Ewy Wachowicz11 listopada na imieninach Świętego Marcina króluje… gęsina. Aby przybliżyć tradycję spożywania tego szlachetnego mięsa, najpi�
Chcesz schudnąć – jedz zupyTrudno znaleźć na świecie kraj, w którego tradycyjnym menu nie znalazłaby się zupa. W Polsce kojarzona jest wciąż z zapowiadającą główny posiłek przekąską lub pierwszym, tym mniej treściw
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek