Informacja prasowa 03.08.2021 r., Warszawa
A co Tobie pasuje idealnie?
Znajdź własny styl Durex i wygraj bluzę z limitowanej kolekcji od 2005
Ubranie dopasowane do stylu i potrzeb to patent na pewność siebie oraz dobre samopoczucie. Trudno czuć się pewnie, gdy przykrótka spódnica wymaga co chwilę poprawiania, albo gdy gryzie cię zbyt gruby sweter. Za ciasne spodnie mogą zepsuć humor, kiedy zamiast wygody czujesz ucisk i obawę, czy nie pękną na szwie. Podobnie jest w przypadku prezerwatyw. Tylko te odpowiednio dopasowane są w stanie po pierwsze spełniać swoje zadania, a po drugie – zwiększać przyjemność płynącą z seksu. Ale jak dowiedzieć się, który wariant będzie pasować idealnie? Między innymi na to pytanie odpowiada Piotr Czaykowski, model, autor książki „Sekrety penisów. Jak oni to robią?” oraz twórca zaangażowany w aktualną kampanię Durex.
Moda i seks – z pozoru dwa różne, bo bardziej i mniej intymne światy, które jednak łączy więcej niż by się mogło wydawać. Punkt styku tych dwóch sfer to dopasowanie. Tak samo, jak w przypadku dobierania ubrań na różne okazje, tak i przy decydowaniu o zakupie prezerwatyw wskazane jest, by kierować się indywidualnymi preferencjami. Dlaczego? W modzie – nie ma wątpliwości: dobór stylizacji ma wielkie znaczenie dla naszego samopoczucia. Większość z nas przywiązuje dużo uwagi do tego, jak wygląda, a co za tym idzie – dokładnie przygląda się temu, jak wyglądają inni. Dopasowywanie ubrań do sylwetki i okazji ma kluczowe znaczenie, bo dzięki dobrze dobranym ciuchom czujemy się pewniej. Wiemy, że świetnie wyglądamy, a to zawsze poprawia nastrój. – tłumaczy Piotr Czaykowski.
Chyba każdy choć raz miał taką sytuacje w życiu, kiedy ubrał się nieadekwatnie: czy to do pogody, czy rodzaju wydarzenia, czy po prostu – swojego nastroju. Efekt? Gorsze samopoczucie, brak możliwości skupienia się i panika, że wszyscy wokół widzą dyskomfort tym spowodowany. Niedopasowany do naszego stylu i sylwetki strój wpływa nie tylko na nasz komfort psychiczny, ale również na ten fizyczny. Czujemy się w nim nieswojo, a co więcej może on krępować nasze ruchy lub powodować, że jest nam w nim za gorąco/zimno – dodaje Piotr.
Przełożenie powyższych zasad znajduje odzwierciedlenie w bardziej intymnych okolicznościach. Bo prezerwatywy, podobnie jak ubrania, powinny być odpowiednio dobrane do sytuacji oraz do potrzeb obydwu stron. Własne preferencje zapewne doskonale znamy, a te parterki/partnera, możemy poznać podczas szczerych i otwartych rozmów. Gdy już będziemy wiedzieć, czego chcemy obydwoje, o wiele łatwiej będzie znaleźć prezerwatywy idealnie adresujące nasze potrzeby. Nie zawsze trafimy na nie od razu, ale nie należy się zniechęcać. Eksperymentujmy! I pamiętajmy, że wszystko, na co mamy ochotę w łóżku jest okej, pod warunkiem, że obydwie strony wyrażają na to zgodę.
Eksperymentować jest z czym, bo oferta Durex to wachlarz różnych prezerwatyw, którym, podobnie, jak ubraniom w modzie, można przypisać różne style. Durex Invisible Supercienkie to najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki, które powstały, aby zwiększyć uwrażliwienie przy zapewnieniu wysokiego bezpieczeństwa i ochrony. Ich lekkość i subtelność porównać można do stylu boho. Durex Feel Thin XL to z kolei powiększony wariant, przeznaczony dla tych, którzy cenią sobie komfort, swobodę oraz przestrzeń. Dlatego styl tych prezerwatyw to oversize. Wariant dla osób, które podczas zbliżeń są odważne, lubią ekscytacje i intensywność to Durex Intense. Prezerwatywy te reprezentują w łóżku to samo, co w modzie wyrażają cekiny, błyszczące materiały oraz żywe kolory. Najważniejszym kryterium wyboru jest podążanie za własnymi potrzebami, a jeśli do idealnego dopasowania brakuje dodatkowego nawilżenia – z pomocą przychodzą Durex Feel Thin Fetherlite Elite.
Dla osób, które są już w stanie określić swój styl w łóżku, Durex przygotował coś wyjątkowego – konkurs, w którym do wygrania są bluzy dedykowane konkretnym wariantom prezerwatyw marki. Wybierać można z czterech wzorów. Kolorystyka oraz napisy znajdujące się na każdym z nich nawiązują do takich produktów jak: Durex Invisible Supercienkie, Durex Feel Thin XL, Durex Intense oraz Durex Feel Thin Fetherlite Elite. Bluzy powstały we współpracy z polską marką 2005. Wykonane są w 100% z bawełny, a ich produkcja miała miejsce w Polsce.
By wziąć udział w konkursie należy zakupić dowolny produkt Durex, zachować paragon oraz we wiadomości SMS odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego Durex pasuje do Twojego stylu?”. Konkurs trwa od 1 do 31 sierpnia, także nawet Ci, którzy jeszcze nie znają swojego stylu Durex, mają czas, by postarać się go zdefiniować!
Link do playlisty „Pasuje Idealnie”:
O marce DUREX®
DUREX® jest liderem w kategorii marek działających na rzecz zdrowia seksualnego na świecie. W swoim portfolio posiada prezerwatywy, żele intymne oraz gadżety do masażu osobistego. Od pozyskiwania materiałów do produkcji aż do edukacji seksualnej DUREX® stara się postępować właściwie, w odpowiedzialny sposób, który przynosi korzyść lokalnym społecznościom. Każda z prezerwatyw DUREX® jest w 100% testowana elektronicznie, a wszystkie serie przechodzą 5 testów jakości.
DUREX® to ponad 90 lat badań, rozwoju i doświadczeń. Misją marki jest promowanie miłości poprzez bezpieczny seks. Wszystkie działania prowadzone są w partnerstwie z ludźmi, dla których seks nie ma tajemnic. To pracownicy służby zdrowia, naukowcy i wykładowcy, a ich celem jest to, aby seks był po prostu czymś przyjemnym. DUREX® wierzy w seks, który jest otwarty, autentyczny, dostarcza przyjemności i wprowadza w nasze życie nieco bałaganu. Wierzy, że przyjemny i bezpieczny seks powinien być dostępny dla każdego. Właśnie dlatego DUREX® nigdy nie przestanie wprowadzać na rynek innowacyjnych produktów, wznoszących doznania seksualne na wyższy poziom oraz wspierających budowanie bliskości i osiąganie wspólnej satysfakcji. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.Durex.pl
O firmie Reckitt
Reckitt istnieje po to, aby chronić, leczyć i pielęgnować. Firma nieustannie dąży do czystszego i zdrowszego świata, wierząc, że dostęp do najwyższej jakości higieny, dobrego samopoczucia oraz żywienia to prawo, a nie przywilej.
Reckitt jest firmą stojącą za jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek konsumenckich na świecie w dziedzinie higieny, zdrowia i żywienia. Wśród nich są m.in: ENFAMIL, NUTRAMIGEN, NUROFEN, STREPSILS, GAVISCON, MUCINEX, DUREX, CLEARASIL, LYSOL, DETTOL, VEET, HARPIC, CILLIT BANG, MORTEIN, FINISH, VANISH, CALGON, WOOLITE, AIR WICK oraz wiele innych. Higiena, zdrowie i odżywianie mają znaczenie dla nas wszystkich.
Każdego dnia na całym świecie kupowanych jest ponad 20 milionów produktów Reckitt. Firma zawsze na pierwszym miejscu stawia konsumentów – ludzi. Codziennie szuka nowych możliwości, dąży do doskonałości we wszystkim, co robi i buduje wspólny sukces ze wszystkimi swoimi partnerami. Zawsze starając się postępować właściwie.
Reckitt to zróżnicowany, globalny zespół składający się z ponad 43 000 pracowników. Firma wykorzystuje wspólną energię, by działać na rzecz zdrowszej planety i bardziej sprawiedliwego społeczeństwa. Reckitt to część czegoś większego, dzięki czemu możliwa jest zmiana na lepsze.
Dowiedz się więcej na Reckitt.com
O marce 2005
Marka 2005 została założona w 2017 roku przez Mikołaja Barczewskiego. Obecnie 2005 Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się projekt. Produkcja ubrań jest realizowana wyłącznie w Polsce (wyjątkiem jest kilka akcesoriów) – począwszy od starannie wyselekcjonowanych dzianin, poprzez autorskie konstrukcje, design i sesje zdjęciowe. Oferta produktowa jest relatywnie szeroka: bluzy, Tshirty, kurtki, spodnie i spodenki dresowe, czapki, szaliki i akcesoria – razem blisko 200 produktów. Oprócz wysokiej częstotliwości wprowadzania nowych wzorów i krojów, marka regularnie eksploruje nowe segmenty produktowe.
2005 kładzie nacisk na komunikację wizualną między innymi poprzez współpracę z artystami takimi jak: Running Files, Jakub Owczarek, Kasia Kowalczyk, Ralph Kamiński, Luke Jaszcz, Klaudia Jeleńska i Filip Nesterowicz.
O 2005 można przeczytać na łamach magazynu Vogue czy Newonce, a ich ubrania noszone są mi. in przez Zuzannę Krajewską, Quebonafide, Żabsona czy Tymka.